Сервіс велопрокату NextBike відкрив у Львові літній сезон, попри погодні умови. 24 станції муніципального велопрокату у Львові вже працюють, частину ще укомплектовують. Загалом цього сезону будуть доступні 140 велосипедів по місту.
Цього року в сезонному і місячному абонементі безкоштовний пробіг збільшили з 30 хвилин до години. Ті ж, хто використовують виключно разові поїздки, за першу годину користування заплатять лише 20 гривень. Раніше це було від 50.
Планується на місто Львів близько 100 станцій і 1000 велосипедів. Приблизно така сама кількість у Кракові. Якщо брати такі європейські міста, як Варшава, то вони пішли далеко вперед за підтримки уряду. В них є біля 5000 тисяч велосипедів і 1000 станцій.
На сьогодні у системі NextBike зареєстровано вже понад 10 тисяч користувачів. Серед таких активних роверистів і львів'янин Роман. Попри холод, він вже відкрив сезон ‒ їздить на роботу. Каже, має і власний велосипед, але прокат для нього зручніший.
«Є така модель шерінг. Зараз в Європі це розповсюджено і в усьому світі. Ти не маєш свого, ти ділишся цим і це нормально і зручно. Ти покористувався і поклав той велосипед і пішов собі далі і не переживаєш, що з ним станеться», ‒ каже роверист Роман Коваль.
Велоінфрастуктура Львова на сьогодні налічує вже близько 100 кілометрів велодоріжок. Найбільше велосмуг у Шевченківському районі. Поки що найменше в Личаківському. Цьогоріч веломережу розширять ще на 20 кілометрів.
«Цього року в нас в бюджеті розвитку закладені кошти на продовження велодоріжки по Чорновола-Варшавській-Замарстинівській. І таким чином в нас буде досить великий сегмент, а це велодоріжка на Брюховичі. З Брюховичів, не з'їжджаючи з велодоріжки, можна буде доїхати майже до оперного», ‒ зазначив радник міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Олег Шмід.
Тим часом розширити мапу муніципального велопрокату обіцяють вже до літа. Зокрема, нові станції можуть з'явитись в районі вулиць Пасічної, Зеленої, Личаківської. А також в північній частині міста ‒ на Богдана Хмельницького та Грінченка.