На днях в Україні було затверджено логотип бренду країни. Він являє собою напис «Ukraine NOW» з «жовто-блакитними» колірними акцентами. Київське рекламне агентство Banda створювало його на волонтерських засадах.
«Якщо ми самі не працюємо над своїм брендом, то люди, які нас не знають, будуть формувати уявлення про Україну спонтанно: десь щось почув, побачив — і вже отримав якусь думку про країну, – резонно зазначає креативний директор Banda Павло Вржещ. – Якщо ми не будемо на це впливати, то така оцінка може виявитися негативною».
Він послався на дослідження, які показують, що серед іноземців, які не бували в Україні, переважає не саме райдужне уявлення про цю країну. Більше того, вони вважають самих українців агресивними, закритими і нетолерантними. Зате у мандрівників, які приїжджали в Україну хоча б одного разу, думка зовсім інше – вже зі знаком плюс.
«Ми хочемо, щоб друге було більше, ніж перше, – позначає головну мету брендування Вржещ. – Для цього ми і розробили новий бренд: щоб показати, що Україна – відкрита і сучасна країна».
На думку творців логотипу, його дизайн справді вдався: він яскравий, оптимістичний, в ньому зчитується енергія молодості. Жовтий колір, ніби маркер, виділяє слово «NOW» («зараз»), синій кружок відсилає нас до світу онлайну і всіляких месенджерів – це символ чогось нового, такого, за що чіпляється погляд.
Тепер агентство працює над повноцінним брендбуку, який в деталях описує, як слід візуально презентувати Україну в світі. Брендбук планують рекомендувати не тільки при оформленні офіційних паперів, а також при підготовці всієї необхідної комерційної продукції.