У міжнародному велоспорті, можливо, наростає новий скандал. Жан-П'єр Верді, який займав раніше посаду директора Французького антидопінгового агентства, зробив сенсаційну заяву. За його твердженням на гонці «Тур де Франс» вже давно практикується «механічний допінг», тобто приховані електромотори.
– Три-чотири роки тому мені розповіли про використання двигунів. І в 2014 році мені говорили про їх використання, і в 2015 були скарги, і я сказав тоді, що потрібно щось робити в даній ситуації, — розповів Верді у своєму інтерв'ю.
Крім того, він сказав, що відразу кілька джерел, в тому числі і керівництво команд, доповідали про застосування прихованих електромоторів на велогонці «Тур де Франс» 2015 року. Окремо відзначається і той факт, що, наприклад, у британської професійної команди Sky у командній розділці всі велосипеди важили на 800 грам більше, ніж звичайно. На думку Грега Лемонда (триразовий переможець велобагатоденки) це повинно насторожувати. Але представники команди стверджують, що збільшення ваги пояснюється бажанням домогтися кращої аеродинаміки. Одним словом, подібні факти породжує питання до UCI, будуть проводитися перевірки спортивних снарядів під час гонок Світового туру?