запропонувати статтю

Триальный байк для початківців.

Якщо ти вирішив для себе вступити в безстрашні ряди вело-тріальщиків, і тобі цікаво на що варто звернути увагу при виборі або апгрейд свого двоколісного коня - тобі сюди. У цій невеликій статті ми загостримо вашу увагу на основних пунктах, якими варто керуватися триальщику-новачкові.

Ми не будемо детально описувати професійні моделі ціна на які зашкалюють за 1 500 вічнозеленої капусти.

Якщо ти вирішив спробувати себе в велотріалі, не варто витрачати гроші на такий велосипед, це буде вкрай нерозумно! Адже ти не думаєш, що у тебе все відразу вийде? Після першого падіння передумаєш і піде твій великий на звалище небуття.

Ці велосипеди не для повсякденної їзди, а на професійних моделях і зовсім сідла немає. Давайте розглянемо, якими основними якостями повинен володіти ваш байк:

Гальма

Вони повинні бути гідравлічними, дисковими, коротше, потужними. Адже велотриальні трюки без них можуть стати просто нездійсненними

Рама

Рама повинна бути низькою і міцною. Це всього лише турбота про твоє здоров'я, кому захочеться після першого ж падіння співати фальцетом?

Колеса

На колесах повинна бути висока і широка гума. Трюки в цьому виді спорту простіше виконувати на злегка спущених шинах. А покришка з низьким ободом швидко перетвориться в пом'ятий залізяку

Вага велосипеда повинен бути як можна менше. Всі інші деталі велосипеда залежать від фізіологічного зручності. На сьогоднішній день можна вибрати гідний велосипед для новачка в межах 400 - 600 зелененьких.

І подумай про екіпіровку...

Звичайно, шолом, рукавички, наколінники і налокітники життя не врятують, але від неприємних травм вберегти можуть. І не забувай! Після того як ти сів за кермо залізного коня ти став повноправним учасником руху. А якщо ти все-таки зважився на велотріал, то вестибулярний апарат тобі в допомогу!

© 2017, ВЕЛОГЕН®. Правові угоди. Використання матеріалів сайту без активного посилання на сайт не дозволяється.