А ось і останні країни, які увійшли в рейтинг CableNewsNetwork. Нехай, за останні роки вони трохи розслабилися. Але, все-таки, кількість людей, які вважає за краще їздити на велосипеді просто зашкалює. Та й всі умови для них створені, що дуже радує як місцеве населення, так і туристів.
Японія в плані популярності велосипедів може суперничати з європейськими грандами. Частково її можна навіть назвати азіатськими Нідерландами. Велосипеди тут не просто популярні, а дуже популярним. Та що там, один з світових лідерів по виробництву велокомплектующих компанія Shimano родом з Японії. При цьому уряд активно залучає, а почасти і примушує громадян до пересадки на велосипеди, але про це далі.
А ось і той самий Токіо з чисельністю жителів майже в 13,5 млн чоловік і площею території в 2188,67 км2. Ви не повірите, але всього лише 14% поїздок відбувається саме на велосипеді. З такою кількістю людей, за такі показники їм взагалі соромно має бути! У жителів цього міста вагон і маленький візок приводів вибрати велосипед, а не автомобіль. Людина, перед тим як придбати автомобіль зобов'язаний показати, що у нього є місце для парковки не на проїжджій частині, таким дорогим задоволенням далеко не кожен може себе побалувати. А от велосипед це окреме питання.
Відстані до роботи дуже великі, тому токійці воліють обирати більш зручний громадський транспорт. На велосипеді на роботу їздять не багато. Але, між численних районів пересуваються з допомогою велосипеда.
Звернемо увагу на те, що велосипедисти їздять по тротуарах, оскільки у них це дозволено. На велосипедистів з Токіо ви не побачите одягу з еластану як, наприклад, в Нью-Йорку чи Лондоні. У цьому місті велосипедисти вибирають практичний одяг і зручні велосипеди «мамачари» (яп. «мамин велосипед»), на них є корзина для покупок і дитячі одне або двох місцевих сидіння.
При цьому, їздять велосипедисти зі швидкістю вмираючого бігуна. Цікаво, що їзда по тротуаром для велосипедистів дозволена, але тільки якщо це не спортивний байк. Так шосейних велосипедів їзда по тротуару заборонена. Також заборонено їздити по них дуже швидко. Якщо хочете поганяти, то доведеться виїжджати на дорогу або велодоріжку, в іншому випадку вас може зупинити поліція і зробити зауваження або навіть виписати штраф.
Ще й намагаються не заважати оточуючим, тим самим показуючи властиве якість місцевим жителям «гаман» — це терпеливе ставлення один до одного, що допомагає жити в такій велелюдній країні.
Колумбія — це відверто бідна країна, майже половина населення (47%) живе за межею бідності, так що нічим таким похвалитися ця країна не може, на відміну від попередніх в нашому списку. При цьому на велосипедах відбувається всього 5% поїздок від загального числа.
При цьому столиця країни Богота претендує на звання міста для велосипедистів. Це місто на межі екологічного лиха і там діє суворий графік. Але, місцеві влади показують величезне прагнення до розвитку умов для велосипеда. То чого досягла Богота у розвитку велосипедного транспорту –відмінна робота колишнього мера Енріке Пеньялоси.
В 1998 році він зайняв пост мера і відмовився від будівництва через центр міста швидкісної траси. Він здійснив свій план в результаті якого на території Боготи пролягло 320 км велосипедних доріг.
Сама мережа доріжок складається з 3х частин:
В планах є відкриття муніципального велосипедного прокату, який би дозволив кожному бажаючому брати велосипед на прокат в одній точці міста і здавати в інший. Це зручно для тих, хто добирається на роботу на велосипеді, але не хоче купувати байк, боячись що його вкрадуть, або тому, що його немає де поставити.
Неділю найкращий час для велосипедів — перекривають дороги для автомобілів і 120 км вулиць належить тільки велосипедистам і пішоходам, це називається Ciclovia. А раз на рік (як правило під Різдво) влаштовується особлива Ciclovia.
Ось і підійшов до кінця наш цикл статей, сподіваємося, що Ви з задоволенням прочитали інформацію про країни – любителів велосипедів. Сподіваємося, що і наша країна коли-небудь буде облаштована велодоріжками. Та ми бажаємо Вам, здійснити подорож на велосипеді по кожній з цих країн!