Чому мій байк такий повільний? - цим питанням задаються багато велосипедистів. Здавалося б, остання поїздка давалася легше, а в цей раз все інакше.
Ланцюг і рухомі деталі велосипеда вимагають мастила. Її відсутність не тільки породжує несамовиті скрипи і стогони велосипеда, але знижує ефективність їзди. Але це не означає, що її можна від душі лити куди завгодно. Зайва мастило теж не є добре. Наприклад, змащуючи ланцюг ретельно видаляйте надлишки мастила. Так як вони будуть активно збирати пил і пісок, що створить абразив, який потроху буде руйнувати ланки. Також завдаючи свіжу порцію мастила видаляйте старі залишки. Особливо це актуально при підготовці велосипеда до нового сезону.
Класична помилка новачків - слабкий тиск в шинах. Недолік тиску може стати серйозною причиною уповільнення. Власне, низька тиску, допомагає долати сніг, пісок та бруд, може сильно знизити вашу швидкість на асфальті або іншому твердому дорожньому покритті.
Справа в тому, що при низькому тиску в шині, збільшується площа зчеплення покришки і дороги, що, в свою чергу, підвищує тертя, а, як наслідок, опірність коченню.
Яким же має бути тиск? Єдиного стандарту немає і все залежить від конкретної ситуації. Варто відзначити, що чим вже покришка, тим вище тиск повинен бути в камері. Наприклад, для гірського велосипеда оптимальним тиском вважається 2.5-5 атмосфер, а для шосейного вже 6-9 атмосфер. Таже ситуація і з вагою, чим більше ваша вага, тим більше атмосфер треба накачувати. При цьому тиск не повинен виходити за рамки максимального і мінімально допустимих значень, які вказані збоку покришки. Більш детально ми поговоримо на цю тему в окремій статті.
По-перше, це, звичайно, прокол. Пробита камера не зможе тримати необхідний тиск. І не варто думати, що справа не в проколі, якщо тиск не пропадає швидко. Трапляється, так що прокол може бути незначним, але повітря з нього все-таки буде потроху затруює. Так що насамперед варто оглянути камеру на наявність проколу.
Другою причиною втрати тиску може послужити ніпель. Особливо часто дана проблема може зустрічатися в низькоякісних або старих камерах. Тому йому теж варто приділити увагу.
Ще однією причиною низького тиску можете бути ви самі. Наприклад, ви можете знизити тиск в шинах на час зимового зберігання і забути про це навесні. Тому перевіряйте тиск перед початком сезону.
Байк наче намазали клеєм, і ви вже не розрізаєте повітря, як раніше, а в'язнів в ньому немов в киселі. Ми хочемо розповісти вам про кілька причин, чому може виникати подібне відчуття.
Зустрічний вітер - найлютіший ворог велосипедиста, а попутний кращий друг. Це знає кожен райдер, якому доводилося катати разом з ними. Чому так? Ну, на відміну від автомобілістів, велосипедист не має захисту з ідеальною аеродинамічною формою. Повітряні маси не обтікають його, а створюють перешкоду. Людина верхом на велосипеді подібно вітрила захоплює вітер. Це значно ускладнює їжу, ви починаєте витрачати більше зусиль на подолання зустрічного вітру. У деяких випадках сила вітру може бути такою, що, витрачаючи неміряна кількість зусиль на просуванні вперед, вам буде здаватися, що ви стоїте на місці.
Плюсом в такій ситуації може стати той факт, що подібне випробування зробить вас сильніше, та й вітер не завжди зустрічний.
Так, це ще одна поширена проблема, причому стосується вона як дискових гальм, так і вібрейки. Хоча якщо бути чесним, то дискові гальма набагато частіше страждають на цю недугу. Особливо якщо мова йде від про мезаніческіх гальмах низької якості. Якщо ви чуєте скрип і чи вереск в районі колеса, швидше за все, це вередують гальма. Через це значна частина сил під час їзди, буде йти на подолання сили тертя.
Як цього уникнути? Досить своєчасно налаштовувати гальма, якщо ви не вмієте це робити, слід звернутися в найближчу веломастерскую, зазвичай такі знаходяться в кожному веломагазині. Або можете скористатися нашим сервісом «велокарт».
Як би дивно це не звучало, але іноді, то що ми бачимо, не завжди є тим, що є насправді. Як так може бути? - запитаєте ви. Ну от уявіть, їдете ви по рівній, як скло, дорозі, але при цьому абсолютно не відчуваєте насолоди від поїздки. Педалі крутяться з небажанням, і щоб зробити новий оборот доводиться прикладати зусилля. А все через те, що ви їдете під гірку. Так, візуально може здаватися, що дорога рівна, але техніку не обдуриш і будь-який GPS-навігатор вам покаже, що таки є перепад висот.
Це теж не остання причина повільної їзди, особливо після зимової перерви в катанні. Якщо з велосипедом все в порядку, то справа в вас. Можливо, ви занадто розслабилися під час «зимової сплячки». Що ж робити в такому випадку? Змиріться! Стисніть зуби і перетерпить цей період. «Раскатка» може даватися важко.