запропонувати статтю

Обираємо багажник для велосипеда

Багажники — це вельми корисна штука особливо для велотуристів. Адже одна справа возити рюкзак на плечах, отримуючи додаткове навантаження на спину, і зовсім інше везти вантаж на велосипеді. Власне, саме про туристичні багажниках ми і поговоримо.

Туристичні багажники, якими вони бувають?

Туристичний багажник може забезпечити хорошу підтримку нестандартному рюкзаку, навіть, добре нагруженному. Цей багажник можна легко полагодити в дорозі.  На даний багажник можна розмістити багаж з різним кріпленням.  

Також варто запам'ятати, що вага багажу для переважної більшості багажників не повинен перевищувати 25 кг при цьому, динамічна навантаження повинна бути не більше 50 кг.

 

Типи багажників


Збірні 

Абсолютно не підходять для активного велотуризму, тому що, буквально розвалюються при їзді по вибоїстих дорогах.


Зварні

Міцний багажник складається з трубок, зварених між собою, тому він є досить міцним для крутих і вибоїстих доріг. 

Які матеріали використовують у виробництві багажників


Сталь

найпопулярніший матеріал - сталь. Це важкий, але міцний матеріал. Багажник має прикріплені до платформи підпори, зроблені з карбону. Мінус цього багажника в тому, що в процесі руху від нього багато шуму, зате він міцний. При цьому, вантаж легко розгойдує багажник, і багаж весь час потрапляє в спиці велосипеда, ніж приносить великі незручності велосипедисту.  Ці багажники мало стоять і багато важать. В дорозі його неможливо полагодити для велотуризму вони абсолютно не підходять.


Багажники з алюмінієвих матеріалів 

Багато виробників використовують свої сплави найбільш популярні — це номер 60 61.  Поломки не піддаються ремонту в дорозі.  Місця розриву зварювання, можна на час, зв'язати мотузкою, чого не вийде з іншими видами багажників. 


Титанові багажники

Раніше, вони виготовлялися тільки за спецзамовленням, тому що, титан, раніше застосовувався тільки у військовій промисловості.  Тепер, титановий сплав дуже популярний у веловиробництві. Тому що, виробництво військової техніки за останній час, скинуло свої обороти. Порівняно з двома попередніми матеріалами для багажника, вироби з титанових сплавів мають перевагу у співвідношенні міцність/вага. Багажник з титанового матеріалу, може витримати більш серйозні навантаження, при цьому маючи маленьку вагу. Титановий сплав не піддається корозії. Якщо на трубці з'явиться тріщина, вона буде дуже повільно збільшується, на відміну від алюмінію або карбону. Як дізнатися про поломки? Якщо багажник скріпить, значить, є тріщина. На трубі із сталі або алюмінію тріщину неможливо помітити, і процес поломки відбувається безшумно і миттєво. 

Кріплення багажника

Кріплення багажника залежить від його конструкції. У деяких низ багажника кріпиться до півневі заднього трикутника, верх до верхніх пір'ям заднього трикутника або перекладині між пір'ям. Такий спосіб кріплення забезпечить хорошу стійкість і вантажопідйомність багажника. Таке кріплення є стандартним. 


Класичне кріплення

У таких велобагажников є дві точки кріплення: на рамі і на ексцентрики подседельного штиря. Конструкція найбільш збалансована: вона забезпечує як зручність використання, так і стійкість. Важливо звернути увагу на такий параметр, як поперечна міцність. Він залежить від товщини і розташування в просторі стійок багажника. Ці нюанси найкраще забезпечують конструкції з алюмінію.


Кріплення багажника до пір'ям заднього трикутника хомутами

Це нестандартний кріплення, що забезпечує хорошу стійкість і вантажопідйомність багажника. Його часто застосовують для двопідвісів, але він підійде і тим, на чиїх рамах не передбачено спеціальних місць для кріплення багажника. Така конструкція забезпечить розподіл ваги по опорних елементів багажника, що є великим плюсом.


Кріплення багажника до підсідельної труби рами болтами (зазвичай у двопідвісів)

На цей багажник багато не пригрузиш. Для вело-баула цей багажник не підходить. Але зате його можуть використовувати легкоходы, так і любителі недалеких покатушок.


Кріплення багажника на подседельном штирі з допомогою затискача

найгірший варіант, який можна було придумати! Таке кріплення пряма загроза подседельному штиря. І зовсім не підходящий варіант для вело-баули. Такі багажники призначені для перевезення різноманітної дріб'язку.

Конструкції багажника

Основною відмінністю серед різних моделей багажників, є наявність або відсутність підпружиненого фіксатора. Для далеких подорожей, штука абсолютно даремна. Правда, іноді застосовується для того, що вже неможливо куди впихнути.  

Наступна відмінність - розмір і форма несучої майданчики багажника. Вона повинна підходити під кріплення велорюкзака. Тому, краще взяти з собою велорюкзак і підібрати під нього правильний багажник. Тому що вантаж повинен бути надійно і правильно закріплений. Краще, щоб середина рюкзака знаходилася над несучої стійкою, без зміщення вперед або назад. Щоб не було перекосів рюкзака, підбирайте рюкзак і багажник так, щоб посадкова частину рюкзака відповідала майданчику багажника. Якщо в планах перевозити великі вантажі, вибирайте багажник з великою кількістю стійок. 

Фірми виробники

Green Cycle

Green Cycle — це українська компанія, виробничі потужності якої розташовані в Китаї. Особливістю продукції Green Cycle є доступна ціна і прийнятну якість. Багажники Green Cycle підійдуть початківцям велотуристам або для відносно коротких велопоходів. 


Longus

Longus — словацька компанія-виробник велосипедних аксесуарів. Виробництво розташовується в Китаї і Тайвані. За рівнем якості Longus ненабагато випереджає Green Cycle, як і за ціною. Це все ті ж багажники для новачків.


Author

Чеська компанія, що пропонує багажники середнього цінового діапазону. Має солідну репутацію і славиться непоганим якістю продукції.


Topeak

Тайванська компанія, що пропонує продукцію високої якості. Topeak вже давно зарекомендувала себе як виробника, якому можна довіряти. Ну і цінник має відповідний. 

© 2017, ВЕЛОГЕН®. Правові угоди. Використання матеріалів сайту без активного посилання на сайт не дозволяється.