Ну признавайтесь, хто ще не бачив 3 білих «Х» на тлі блакитно? Більшість активних велосипедистів гарантовано їх бачили. Групи в соціальних мережах просто-таки переповнені картинками з хештегом #30daysofbiking (30днейнавелосипеде). Але цей тренд з'явився так раптово та інформації про нього так мало, що він починає обростати найрізноманітнішими чутками і домислами. Тому «ВЕЛОГЕН» вирішив висвітлити дане питання, розповівши що це за явище і звідки воно взялося.
Родина 30 Days of Biking — США, а точніше штат Міннесота. Саме там група ентузіастів у 2010 році вирішила створити цікаву акцію, об'єднавши велосипедистів єдиною метою — провести весь квітень на велосипеді. Чому саме квітень, а не травень або березень? Як кажуть самі засновники флешмобу, в їх рідній Міннесоті квітень є тим місяцем, де збираються всі пори року. Зимовий холод, весняний дощ і літня спека — все це можна зустріти в квітні саме тому це ідеальний місяць, щоб показати всесезонність велосипеда, як транспорту. Сьогодні дана акція користується популярністю по всьому світу, але найбільш активні учасники проживають в США, Україні, Західній Європі та Білорусі.
Частково Україна приєдналася до цього руху ще в 2014 році, серед перших міст, де зароджувалося український рух 30 Days of Biking можна назвати Харків. Але говорити про масовість даного явище в той час не можна. Лише в цьому році акція 30 Days of Biking набула всеукраїнського масштабу. Вже зараз до неї почали приєднуватися громадські організації та окремі велосипедисти з таких міст як Київ, Харків, Кривий Ріг, Полтава, Одеса та ін
30 Days of Biking — це не тільки відмінна причина почати велосезон, але прекрасна можливість зробити це в компанії однодумців. Більш того, приєднуючись до великого співтовариства велосипедистів-ентузіастів ви допомагаєте популяризації велосипеда у вашому рідному місті.
30 Days of Biking — це щось більше, ніж просто щоденна їзда на велосипеді. Щоб брати участь в акції мало їздити на байку, треба ще й ділитися враженнями про своїх поїздках з велосообществом. Як це зробити? Природно допомогою соцмереж. Публікуйте фотографії своїх щоденних подорожей з хештегом #30daysofbiking (#30днейнавелосипеде або #30днівнавелосипеді) в Instagram, Facebook, Twitter або ВКонтакте. Супроводжуйте їх своїми коментарями про враження від поїздки. Пам'ятайте, ніхто не змушує вас щодня долати десятки кілометрів, досить проїхати лише 1 км. Але ми впевнені, що після цього кілометра вам захочеться проїхати ще більше і далі.
Якщо ви хочете підкреслити свою участь у флешмобі, можете використовувати спеціальну символіку акції. Це може бути спеціальний флаєр, що кріпиться на спиці велосипеда. Його можна завантажити на офіційному сайті (http://30daysofbiking.com/goodies) і роздрукувати на будь-якому зручному місці, хоч будинку, ну і заламінувати його теж варто.
Ну і варто зареєструватися на офіційному сайті акції. Не те щоб це було обов'язковою умовою участі, але це допомагає відслідковувати популярність даної акції і її успіх у велосипедистів, та й приємно відчувати себе частиною чогось більшого.
Безперечно варто, і так вважаємо не тільки ми, але і засновники акції. 30 Days of Biking — це не спортивне змагання, ніхто не буде на вас косо дивитися, якщо ви приєднаєтеся до нього не спочатку, а, наприклад, у середині. Також не буде великою проблемою, якщо ви пропустите пару днів. Головне це бажання брати участь в русі та популяризувати велосипед на власному прикладі. Ну і про позитивні емоції від катання не забуваємо.