Рама Enduro 2015 вже зразковою Класика, тому ніяких істотних змін не зазнала, але стала трохи довшою, тому що збільшили розмір коліс. Пір'я витягнулися на 3 мм.
Адже, модель сконструйована так, що, трансмісія 1х11 дозволяє їхати як вгору так і вниз
з будь-яким нахилом, касета з зубцями від 10 до 42 і передня шестерня на 32 зубця
зробити діапазон вже на 20% ніж з трансмісією 2х10.
1
Гальма Sram Guide, амортизатор Cane Creek Double Barrel і вилка RockShox Pike з 160мм ходу.
2
карбонові колесашириною 30мм, міцні і легкі.
Нова задня покришка Slaughter
Гальма Sram Guide, амортизатор Cane Creek Double Barrel і вилка RockShox Pike з 160мм ходу.
карбонові колеса
шириною 30мм, міцні
і легкі.
Нова задня покришка Slaughter
3
З'явилася можливість на карбонові шатуни, моделі S-Works Enduro встановити будь-яку Narrow-Wide шестерінку з BCD 104мм, не менше як з 30 зубцями. При цьому, даунхільні траси краще долати на підйомнику.
Чейнгайд кріпиться на два болта і важить 70 г. що не дозволяє ланцюга спадати.
4
Розглянувши уважно цю модель, ми помітили ще одну цікаву деталь. Нова манетка-перемикач, яка регулює підсідельній штир.
Чи не втрачаємо поява нового взуття для Гравіті Specialized 2FO (Footout, flat out).
Вони дуже легкі, всього 395 і 450 грам. Для контактних педалей взуття важче на 55 грам, тому що в підошві є спеціальна вставка.
Розроблено дві моделі для топталок 2FO Flat (130 $) і дві моделі для контактів 2FO Clip (150 $).
Так, що в цьому році, компанія Specialized постаралася приємно здивувати нас!