«Це просто не можливо!» — Ось що сказали директора велозаводів. Знавці конструкції велосипеда, навіть і подумати не могли про те, що на велосипеді можна їхати вперед і крутити педалі назад. Цей випадок можна було б включити в ряд цікавих технічних казусів. Але, на заваді цьому стоїть один момент: при одному обороті педалей велосипед пересувається на десять метрів вперед. І, крім того, винахідник на своєму чудо велосипеді міг тягнути за собою мікроавтобус. До велосипеду приєднувалося не хитра обладнання, за допомогою якого він віз вантаж понад сто кілограмів, і при цьому, не докладав особливих зусиль, навіть на крутих підйомах. Після цього, свідки даного видовища, не сумнівалися в словах автора, що на цьому велосипеді, і орати можна.
Експериментальний велосипед для любителів крутити педалі назад: 1 - рама одного велосипеда, 2 - рама іншого велосипеда, 3 - болти М6, 4 - пластина сталева (2 шт.), 5 - зірочка без шатунів, 6 - перо ланцюгової вилки, відігнуте, 7 - ланцюг подовжена.
Він уважно спостерігав за тим, як діти вчаться їздити на велосипеді. Перший раз сівши на велосипед дитина починає педалі крутити назад. Але, щоб все-таки зрушити з місця йому доводиться йти проти того, що підказує йому інтуїція. Батьки на це не звертають уваги і продовжують вчити своє чадо правильно користуватися пристроєм. Але, винахідник не міг закрити на це очі. Почав він з вивчення особливостей фізики людини, яку, як йому здавалося, він знав добре.
Ось що до нього дійшло: при звичайній їзді на велосипеді напружуються м'язи грудної клітки, а в разі обертання педалей у зворотний бік грудні м'язи розслабляються, і використовується інша група м'язів.
Коли він зрозумів, що може внести свою лепту в історію, Макаров зважився вдосконалити велосипед. Він дістав з небуття старі деталі велосипедів і склав їх в новий транспорт, де педалі можна було крутити і вперед і назад. І кардинально модифікував ланцюгову передачу, тепер вона давала коефіцієнт корисної дії набагато вище, ніж на велосипеді зі звичайною передачею. Встановив коробку перемикання швидкостей, для того щоб, контролювати рух на велосипеді при зміні навантаження. Педалі на велосипеді Макарова можна просто похитувати вперед-назад, і при цьому їхати на максимальній швидкості.
На сьогоднішній день у Юрія Макарова два патенти на велосипед. Перший патент — це велосипед, на який встановлено другий ланцюжок - педалі, обертаєш назад, а їдеш вперед. Другий патент — це ланцюг, яка захоплює всі механізми, які приводять колесо в дію.