Раціональна споруда для транспорту, яка в разі необхідності зможе стати шляхом для снігоочисної техніки, головним чином розробляється для велосипедистів і пішоходів.
Про це розповідається у “Вечірньому Києві”. Споруда включатиме полотно 6-метрової ширини. На його середині проходитиме велодоріжка, яка, ймовірно, буде з підгрівом для запобігання зимовій ожеледі, говорять у виданні.
Проект виконується авторським архітекторським колективом «Проектні системи ЛТД», керівником якого є Андрій Миргородський. Він розробляв і реконструкцію Гостинного двору, проти чого були протести активістів у 2012му, а також “фонтан Сковороди”, що мав бути подарований місту французьким меценатом.
Як каже Миргородський, на разі працівники проекту розробляють різноманітні моделі полотна, покритого новітнім асфальтом, яке встановлюватиметься за допомогою окремих опор – потрібно залишити вигляд дніпровських схилів та сконструювати міст так, щоб він не був видимий під час панорамного огляду від лівобережного Києва. Така інженерна побудова є частиною грандіозного плану розробки туристичного простору на дніпровських схилах, від району Подолу до Лаври.
Проектанти висловлюють пропозицію побудувати міст завдовжки 222 метри на значній висоті, щоб через нього не з'являвся страх у пішоходів, не з'являлися психологічно некомфортні відчуття. Перехожий, який дивиться з будь-якого відрізка зможе спостерігати щоразу інший краєвид. Миргородський вважає, що “найкращий вигляд з моста матиме пам’ятник Рівноапостольному князю Володимиру, бо при перебуванні на одному рівні з пам'ятником чітко видно князеві одяг і обличчя”.
Поручні та паркан моста зроблять зі скла. Крім того, хочуть зробити скляні острівці протягом мостового полотна, через які зручно буде дивитись донизу.
Пригадаємо, що компанія АІММ-Group, яка виграла тендер на міст, була дискваліфікована у зв'язку з відсутністю гарантії. Наступний варіант мав на мільйон гривень більшу ціну. Внаслідок виграли ТОВ «Проектні системи ЛТД».
Також у 2013му КМДА провів архітектурний бліц-конкурс стосовно найкращої моделі цього мосту. При цьому було прийнято рішення об'єднати задуми 3 переможців, проте його так і не виконали. Учасниками були бюро архітекторів з багатьох країн, зокрема Великобританії, Швейцарії та Іспанії.