В столиці Німеччини висувають законопроект, який докорінно змінить велосипедну інфраструктуру, яка є.
Проект сучасного закону “Зеленої” партії передбачає понад 100 км надземних велошляхів, за повідомленнями Citylab. Проект обговорять та затвердять у 2018 році.
До 2025 Берлін має намір створення ста тисяч нових місць для паркування велосипедів, певні з них – у багатоярусних гараж, які знаходяться у головних приміських центрах. В той же час, в місті присутня сітка велосипедних провулків, що є нескладною і деколи погано віддиференційованою від руху машин, буде суворіше огороджена стовпами. Ці наміри є незамінними через те, що в попередньому році внаслідок зіткнення з автомобілями загинуло 33 берлінці, дев'ятеро з яких були на велосипедах. Розширення такої сітки подовжить велошляхи на 18%.
Запровадження альтернативної кругової сітки у вигляді окремих супермагістралей, поділених на сегменти, дасть змогу реконструкції зв'язків транспорту, небезпечних для велосипедистів. За перший рік заплановані реформи 10 магістралей, 20 у другому, а надалі по 30 магістралей за рік. Вартим уваги є те, що у законі передбачено надання привілеїв не приватним автомобілям, а міському транспорту, який набуде пріорітету.
За допомогою таких дій Берлін робить спроби отримання рівня їзди на велосипеді, схожий до того, що є в Копенгагені та Амстердамі. Зважаючи на те, що у цих європейських столицях ½ працюючих прибуває на роботу за допомогою велосипеда, Берлін має намір отримати рівень 25%. Берлін, попри те, що є значно більшим за столиці Нідерландів та Данії, має більшу кількість способів впровадити нову велоінфраструктуру. Берлінські вулиці є дуже широкими за стандартами Європи, а тротуари здатні вмістити зону для пішоходів, велосипедів, кафе і не бути причиною незручностей. Тим більше, рівна місцевість є дуже підходящою для руху велосипедів.