Ті, хто люблять кататися на велосипеді, нерідко не в захваті від того, що в круту гору (а це не завжди зручно робити) треба дуже жорстко крутити педалі. SUV-електробайк вирішує цю проблему, він і заощадить сили і проїде по бездоріжжю.
Parilla Carbon більш схожий з мотоциклом, хоча насправді, це електровелосипед позашляхового призначення, що отримав назву "електробайк".
Незважаючи на те, що з самого початку схожий велосипед був у розробленні разом з англійським виробником автомобілів Caterham, британці відреклися від цієї задумки, і тепер автори ідеї виклали його в якості стартапу на платформу Kickstarter для того, щоб отримати ресурси для масового випуску.
У 2013-му Caterham мав намір провести Carbon, і в цьому проекті компанії надали допомогу старожили виробництва мотоциклів - інженер Дзено Панарари і дизайнер Алессандро Тартарини.
через Деякий час після відмови Caterham від своїх намірів виготовити Carbon, Тартарини і Пенарари прийняли рішення доробляти роботу своїми силами і стали розробляти байк під маркою Moto Parilla. Цей бренд почав існувати з минулого року в Лондоні, і з цього часу спроектована вже друга модель Carbon.
Незважаючи на те, що Caterham вже не приймає участі в проектуванні, велосипед має такий же вигляд, як і 2013м – значних розмірів схожий на мотоцикл, велосипед, володіє карбоново-алюмінієвою рамою і баллоноподобными шинами. Крім цього, велосипед наділений дисками Magura (400 мм і ззаду поставлені 210-міліметрові), втулкою на 8 швидкостей Shimano Nexus і екраном зі світлодіодами, де показуються потрібні дані, наприклад заряд акумулятора, швидкість і подолана дистанція.
Крім того, Parilla Carbon оснащений передніми і задніми фарами, колісними дисками зі стійких до корозії металів, а також сідлом Moto Parilla Sport.
Байк має в комплектації 250-ватний двигун на 36 вольт, з допомогою якого здійснюється розвиток швидкості до 25 км в годину. Буває і потужніший модель з вбудованим мотором на 500 ватт і 48 вольт, і може розігнатися до 35 км/год.
Одержує живлення мотор від літій-іонного акумулятора 12 ампер/год, щоб підзарядити який витрачається 6-8 годин.
Запас ходу в Parilla Carbon – 80 км, в режимі їзди від одного тільки електромотора.
У більшості випадків електробайки досить важкі, і Parilla Carbon не виняток – його маса 30 кг
Parilla просуває Carbon як транспорт для місць з поганим дорожнім покриттям – африканський континент, Аляска, Австралія, Ісландія та Південна Америка.
Проект на Kickstarter, передбачає подальший збір близько $ 135 000. Вже можна оформити замовлення на байк за $3 104 за модель із двигуном 250 вт і $ 3374, за версію з потужністю 500 Вт.