вгору
запропонувати статтю запропонувати статтю

Купуємо велосипед: Обираємо магазин

Якщо говорити грубо, то зараз всі магазини можна умовно розділити на три категорії:

• мережеві супермаркети.

• місцеві невеликі веломагазинчики.

• інтернет-магазини.

І кожен з них має свої особливості.

trolley
Мережеві супермаркети

Напевно, одне з самих непридатних місць для покупки велосипеда, звичайно, якщо мова не йде про спеціалізовані супермаркети, що займаються виключно велосипедами та супутніми товарами, але таких в Україні не так вже й багато. В більшості ж своєму мова йде про маркети, що торгують всім підряд від цвяха до автомобіля.

"Але чому ж не варто купувати велосипед у великому супермаркеті" — запитаєте ви. Існує дві відповіді на це питання:

По-перше, неспеціалізовані магазини, як правило, закуповують дешеві велосипеди низької якості.

По-друге, в них зарплата продавця безпосередньо залежить від загальної суми продаж, при цьому вони (продавці) можуть або зовсім не розбиратися в товарі, що продають, або розбиратися лише поверхово.

Винятки можливі!

Так, в такому великому мережевому магазині можуть з'явиться велосипеди середньої якості або ж у відділі спорттоварів буде працювати людина, що глибоко захоплена велосипедизмом. Але це все ж таки виняток.

Та й потім, коли тебе кілька місяців поспіль позбавлять премії за відмову "впарювати" відверто низькоякісний товар, то або ти кинеш грати в благородство, або звільнишся.


key
Місцеві веломагазини

Як правило є такі є в кожному більш-менш великому місті. Вони вигідно відрізняються від попереднього типу, бо їх власники часто самі люблять велосипеди і дотримуються певної велосипедної етики.

Так що вони відкрито скажуть про переваги й недоліки того чи іншого байка. Тут вам допоможуть підібрати велосипед конкретно під ваші анатомічні особливості. А при наявності веломайстерні можуть запропонувати і безкоштовне техобслуговування протягом певного часу.

Тут варто сказати пару слів про підвидах місцевих веломагазинів, наявних на ринку або поруч з ним. Дуже часто їх цільова аудиторія — прості обивателі, а не люди знаються на велосипедах. Це дідусі і бабусі шукають запчастини на стару "Україну", мами і тата шукають запчастини на "ашанбайк" (посилання) сина або дочки пр.

shops

Плюсом даних магазинів можна вважати можливість придбати запчастини.


internet
Інтернет-магазини

Інтернет-магазини хороші тим, що пропонують ті ж байки, що місцеві веломагазини, але за нижчою ціною. Як правило, цінник тут може бути на 10-20% нижче, а при розпродажах або акціях і на 50%.

До мінусів можна віднести те, що вони прийдуть вам у розібраному вигляді і доведеться самостійно їх збирати, що, незважаючи на показну простоту, під силу не кожному новачкові, особливо жінкам.

Ну і вони вимагають, щоб покупець сам знав, що шукає, бо годинами розпитувати онлайн-консультанта в чаті про те який байк вибрати, то ще задоволення.

internet-bikes

Як правило, цінник тут може бути на 10-20% нижче.

© 2017, ВЕЛОГЕН®. Правові угоди. Використання матеріалів сайту без активного посилання на сайт не дозволяється.